tirsdag den 17. april 2012

Fridag

Åh dejlig fridag....men kl er 11, og jeg har endnu ike lavet andet end tjekke mail og blog. Sov lidt længe, og gik vist desværre glip af dagens solstrejf.
Skal i læseklubben på biblioteket i eftermiddag, og til viseaften samme sted i aften, så måske det var på tide at få skub i kadaveret og lave lidt. Igår gik med tandlægebesøg i Malmø. Kun røntgen og prisoverslag. Ved ikke om det er billigere end herhjemme. Jeg synes 13 000 svenske er mange penge, men der skal også laves meget, så jeg gør det. Jeg er på et punkt, hvor jeg synes jeg er nødt til at gøre gode ting for mig selv. Hvis bare jeg kunne mobilisere lidt mere energi til at komme ud i haven og få ryddet op. Ved godt det kun er et spørgsmål om at komme igang, men det er så uoverskueligt, og virker lidt meningsløst bare at gøre det for sin egen skyld.  Ej helt ærligt hvad er det for en indstilling.
Barnebarnet blev rigtig glad for sweateren, og ville ha den på med det samme. Selvfølgelig er der noget at være glad for. Rigtig god dag til alle.

2 kommentarer:

  1. Det er en rigtig smuk sweater til en dejlig lille 'steg'!

    SvarSlet
  2. Håber at du kom godt igang. HUn er helt vild med den, har lige vasket den og lagt den til tørre så hun kan få den på i dagpleje i morgen...

    SvarSlet