torsdag den 12. april 2012

Arrg

Uh for pokker, bliver det aldrig forår. Har overhovedet ikke lyst til at gå ud i kulden. Men ukrudtet vokser med en ukuelig kraft. Har masser af spirer og småplanter i vinduerne som gerne vil ud, men det kan man da ikke byde dem! Min søde dreng var allerede i forrige weekend igang med at forberede et krydderurtebed til os, ude ved køkkenterassen. Har gravet græstørv af, og revet fint. Men jeg vil jo gerne forhøje bedet, så det ikke bliver invaderet af græsplæne igen lige med det samme. Må se at komme afsted efter brædder og stolper i denne uge, ellers er jeg bange for at tiden løber fra os.
Jeg får dog strikket en del. Lige nu en dejlig lille trøje til mit et-årige barnebarn i fødselsdagsgave. Hun skal have den på lørdag, så det når jeg fint at blive færdig med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar